Cílem všech kroků, prováděných v rámci SEO neboli optimalizace pro vyhledávače, je dosáhnout co největšího přísunu návštěvníků z vyhledávačů. Mít optimalizovaný e-shop tedy znamená levný přísun nových, dobře zacílených návštěvníků obchodu bez nutnosti platit peníze za reklamu. Takto přivedení návštěvníci mají vysoký konverzní poměr a mohou se tedy snadno stát vašimi zákazníky. SEO vám nepřivede zákazníky ihned, ale funguje i v momentě, kdy do něj přestanete dávat peníze. Investice do optimalizace internetového obchodu se tedy rozhodně vyplatí. Věnujeme se SEO již mnoho let, víme jak na to a rádi vám s optimalizací pomůžeme. Našim domovem je Brno, ale rádi se s vámi sejdeme i kdekoli jinde.
Garance pozic klíčových slov ve vyhledávačích
Tak té se od nás nikdy nedočkáte. Nikdy vám neslíbíme, že se vaše klíčová slova umístí ve vyhledávání na první straně. A vězte, že ti co vám pozice klíčových slov slíbí, vědomě lžou. O totéž se totiž snaží mnoho vašich konkurentů a všichni nemohou být na předních pozicích. Můžeme vám však zaručit, že pro dobré umístění ve vyhledávačích uděláme maximum.
SEO pro e-shopy v cizích jazycích
Náš tým je mezinárodní. Proto neděláme jen lokální SEO pro Brno a Českou republiku, ale umíme tvořit firemní webové stránky, e-shopy i optimalizaci pro vyhledávače v různých jazycích. Zaměřujeme se zejména na e-shopy v angličtině, ruštině, němčině, slovenštině, ale zvládneme i jiné jazyky. Žádný jazyk nám zkrátka není cizí.