Provádíme správu a optimalizaci e-shopů pro vyhledávače. Dobře prováděné SEO pro internetové obchody je poměrně náročné, ale rozhodně se do něj vyplatí investovat. Prvním krokem jsou vždy analýzy. Zejména se jedná o analýzu klíčových slov, která ukáže na co se orientovat a SEO analýzu, která odhalí chyby bránící vyhledávačům ve správném indexování a zobrazování.
Ukázka našich referencí
On-page faktory
Jedná se o úpravy samotného webu, tedy toho, co je jeho obsahem. Pokud potřebujete, aby váš e-shop správně fungoval, je úprava on-page faktorů nutností a nelze ji přeskočit. Pokud zanedbáte samotný textový a mediální obsah, nikdy nedokážete efektivně prodávat.
Off-page faktory
Druhou stranou mince jsou off-page faktory, tedy podpora webových stránek zvenčí. Vyhledávače velmi dobře vědí, že web, o kterém se píše a mluví, je významnější než ten, o kterém se nikdo nijak nezmiňuje.
SEO servis – správa stránek
Poté co jsou on-page faktory i off-page faktory v pořádku, nastává čas na pravidelnou údržbu, kontrolu, rozvoj, propagaci a především měření účinnosti provedených zásahů. V rámci správy webu monitorujeme pozice klíčových slov a také průběžně analyzujeme chování návštěvníků pomocí Google Analytics, Google Search Console, teplotních map a jiných užitečných nástrojů. Hlavně ale neustále zkoumáme a přemýšlíme, jak web dále rozvíjet.