Cílem analýzy klíčových slov je ukázat vám na jaká slova se vyplatí a nevyplatí orientovat v SEO, PPC i dalších součástech online businessu.
Co obsahuje analýza klíčových slov (záleží na typu analýzy)
- Seznam klíčových slov, na které byste měli optimalizovat váš web
- Hledanost na Seznam.cz
- Hledanost na Google.cz
- Součet hledanosti
- Pozice klíčových slov na Seznam.cz
- Pozice klíčových slov na Google.cz
- Doporučenou cílovou stránku
- Rozdělení do jednotlivých skupin klíčových slov
Analýza může obsahovat i další důležité údaje. Vždy záleží pro koho a pro jaké účely je analýza určena. Analýza pro PPC kampaně je jiná než analýza klíčových slov, podle které se bude vytvářet informační architektura pro nový web.
Formát analýzy klíčových slov
Analýza KW (klíčové slovo) je zpravidla ve formátu tabulky. S oblibou používáme pro její vypracování Google Dokumenty, které jsou interaktivní a umožňují filtrování. To zvyšuje užitnou hodnotu analýzy, protože můžete snadno vyselektovat její části a usnadnit si tak orientaci i při velikém množství slov. Navíc díky tomu můžete obsah analýzy snadno sdílet, posílat kolegům nebo nad ní kolektivně diskutovat v reálném čase. Pokud je třeba, dokážeme analýzu také vyexportovat do PDF nebo jiného statického off-line formátu.
Analýza klíčových slov je hotová a co dál?
Podle analýzy klíčových slov lze tvořit nové webové stránky, nastavovat PPC nebo ji použít při správě či úpravách textového obsahu webu. Dalším dobrým krokem při analyzování webu je vypracování SEO analýzy, která se zaměří na chyby bránící vyhledávačům v řádné indexaci a zobrazování webových stránek.